Nu jävlar!

Känslan när man har skrivit ett blogginlägg och det försvinner bara poff... ledsen..

Men men! Bara att försöka igen då! Som rubriken lyder NU JÄVLAR måste jag göra någonting åt detta! Och detta jag pratar om är min vikt och min kropp, jag vägde mig idag och vågen stod då på 86.2 kg och det är inte acceptabelt för varken mig själv eller min kropp. Så denna dagen började jag med en kort promenad innan frukosten och det var skönt att vara ute och gå i solen och få i sig lite D-vitamin! Och till frukost åt jag två vetekakor med leverpastej på, en skål med lite päronyoghurt, K-flingor och Havrefras, och såklart ett glas mjölk! Det som är bra med de flingorna är att de är nyckelhålsmärkta :)

 

Håller på och skriver en träningsdagbok och skriver hur, vad och när jag har tränat. Snart ska jag ta en dusch, men innan ska jag försöka få i mig ett stort glas med C-vitamin! V.V.F.!! Som i min mening betyder: VÅGA VÄGRA FÖRKYLNING! ;) 

Det här inlägget blev ju inte alls lika bra som det förra, men vad tusan.. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0