En bra start på dagen!

Hur rivstartar man dagen? Jo! Man gör sig världens kalas frukost! ;) Och det gjorde jag mig imorse! :)

  • Vaniljyoghurt
  • Färska jordgubbar
  • Riven mörk choklad
  • K-flingor
Det är ingredienserna till kalas frukosten :) och såhär smaskig ser den ut ;)
 
Efter frukosten drog jag till gymmet, och jag blev där längre än väntat, var där i 1½ timme, körde Crosstrainer i 30 min och så körde jag styrketräning för rygg, axlar och mage i ca 1 timme :) Det var gött! Har även börjar skriva träningsdagbok, så skriver upp hur många kalorier jag gör av med på uppvärmningen och så :) Har precis druckit lite proteinshake och duschat, och nu ska jag ta och klä på mig någe och sen söka lite jobb tror jag :)
 
Puss på er! ;*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0