En dag full av roligheter!

Ja, idag har det minsann hänt grejjer! Dagen började med en proteindrink och en tripp till gymmet, var där i ca 1timme och 10 min och jag körde uppvärmning 30 min, och styrka (bröst och armar) resterande tid. Sen när jag kom hem gjorde jag mig en sån där god frukost igen! Sen blev det till att duscha och göra sig i ordning för att följa med mor till katrineholm för hon skulle lämna in bilen. Vi fick gå på Lövåsen i några timmar och vi hann med ICA Maxi, Djurmagazinet, Restaurang Barken där vi åt lunch, jag åt schnitzel :), Skokanonen, ÖoB och Cheapy under tiden vi traskade runt. Med mig hem fick jag två par nya skor som jag fick av min mor, ett par vitrosa foppadojjor och ett par svarta sandaletter med kilklack! ♥ Sen fick jag även med mig en ny mascara, tandborste + tandkräm och våtservetter :). Och när vi gick på Djurmagazinet började jag fundera.. hamster eller kanin? efter lite smsande med Elin så kom vi fram till att en kanin vore bra, och då vart jag sugen på en hermelin kanin, och nu har jag redan hunnit med att tinga en jätte fin vit hane med bruna öron :) oops, här gåre fort :D

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Theodor

Åh så skoj! Men hur gåre då med din hö allergi? :)

Svar: det märker vi :)
Sofia Petersson

2012-07-22 @ 21:18:01
URL: http://tobemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0