Sry för sen uppdatering! ;o de blev krogen igår ;)

Tjatja blogkéeen! Det var rätt längesen jag skrev här nu! Vet inte varför det inte blivit någe, men jag har väl glömt, inte haft lust eller någe liknande! Men träningen har gått lite sisådär och jag har tyvärr hoppat över de rätt mycket! :( Men imorn måste jag gå dit och köra!
 
Midsommar har ju varit och syster har fyllt år, så det har blivit lite dricka och igår vart det premiär för henne på krogen då hon fyllde 18år :), och på midsommar vart de kubb och mys med älsklingen hos min mamma o så :)
 
Igår började det segt, och inga folk ville med! Antingen var de bakis eller så hade de inga pengar! TRÅKMÅNSAR! Men tillslut blev det skoj, synd att krogen stänger så sent bara! Och förresten så vill jag DISSA sura krogvakter! buuu på de!
 
Så här såg jag ut till en början, till jag tröttnade på frisyren och lät det vara helt utsläppt istället :)
 
Redbull och vodka sen igår kväll ;) Dock blev de ju en baja päron och den nya Xide med smak av vattenmelon och jordgubb! SUPER GOD var den! ;)
 
Den här klänningen hade jag på midsommar :3, dock bytte jag till linne sen för det vart föööör varmt! :o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0