Utmaning att svara på frågor av Malin :)

1. Finns det något i din tillvaro som du vill ändra på?
Ja, ett jobb skulle ju inte sitta helt fel! :/

2. Favoritspel?
För tillfället är det Angry Birds! :)

3. om du fick välja mellan hamburgare eller korv vad skulle du välja?
Svårt val, men skulle nog ta en korv!

4. om det en dag ringde på dörren vem skulle du vilja träffa?
min pojkvän Christian :)

5. Har du färgat håret någon gång och tänkt det där blev fel?
Japp det har jag allt!

6. Favorit Maträtt?
Min farmors korvgryta!

7. Favorit efterrätt?
Glass :)

8. Favorit nagellack?
Mitt franska manikyr set :)

9. tror du på sanndrömmar?
Ja absolut! :)

10. Vilken färg är finast?
Just nu är jag väldigt inne på rosa :)

Kommentarer
Postat av: malin

rosa är fint....diggart :-D

2012-06-24 @ 15:59:02
URL: http://malins-vadrag.blogspott.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0