Fett sugit humör...

Skriver ett blogginlägg trots att mitt humör är nere på botten. Trött på att bli hackad på.. och påpekningar hit och dit.
Men aja, idag har jag iaf inte gjort så mycket förutom att ha grillat hemma hos mor och Lars, bror, morfar och älskling var där. Vi satte upp poolen, så snart ska det väl gå att svalka sig i den :), fast jag skulle fortfarande hellre vilja ha en studsmatta! :o -.-

Igår var jag och älskling till Örebro och shoppade med älskling! Köpte en ny klänning, jeansshorts, klöspelare till Nicke, data spel - Angry birds :3, och mors dags present till mamma, som hon för övrigt fick idag, hon blev så glad så :)


Nya klänningen :)

Katt med klös :) och ja suddig bild!

Min outfit igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0