hello!

Hej! De var ett tag sen man skrev här (som vanligt), men jag har inte orkat, det har känts jobbigt liksom. Men nu skriver jag iaf lite här igen. Har träningsvärk idag! Efter det skrivstång/box passet igår är det nog omöjligt att INTE ha träningsvärk! :) Men kul var det! Körde ihop med Cissi!!!! Ska nog köra de passet nästa vecka med, om det inte krockar med jobb!
har ju dessutom fått ett till timvikarie jobb :) som lokalvårdare! och så har jag ju det gamla kvar som vårdbiträde.
 
ska dessutom börja ta tag i min träning mer nu, väger snart 90kilo, och det är föööör mycket!.... så ska snart äta lite gröt till frukost och fundera på vad jag ska göra idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0