Long time ago!

Tjenis! nu var det rätt så längesen som jag skrev här, men jag har inte hunnit med att träna, och inte haft orken, plus att jag har hållit på att packa inför, och efter flytten. Men nu är jag på plats och kände att jag hade tid att skriva lite här.
 
Så nu har jag flyttat till ny adress tillsammans med min sambo Christian :), allt har gått bra och jag har fått det mesta uppackat. Vi har nu två katter och en kanin, och var nyss ute med dem och gick i selar, och det var en himla fart på den lille hoppeninen :p.
 
Ska börja ta tag i träningen på måndag igen! Inget slappande längre!
 

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Theodor

Så söta dom är :D
Gosesöta! <3

2012-08-22 @ 15:02:12
URL: http://tobemee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0