Deprimerad?!

Ja, skärper jag mig inte nu kommer jag minsann att bli deprimerad! Så nu ska jag träna upp mig, och äta bättre och nyttigare! För imorse var det så att jag upptäckte två små bristningar på min mage, och då brast det inom mig med, och jag måste träna bort min mage, NU! Så nu ska det bli träning varje dag ungefär! och tamejfan inge socker, vid vissa undantag dock.. typ som i helgen ska jag festa, men ska minsann dra ner på socker och sånt skit rejält nu! kan inte hålla på och gå upp mer, vill ju inte köpa en ny garderob, vill ju komma i kläderna jag redan har ju!
 
Här är en bild på min frukost imorse! Då blev det yoghurt med müsli, flingor, russin och mörkchoklad, dock ska jag nog köpa mörkchoklad utan smak, och sen ska jag nog riva i den och inte bryta i den. Mörk choklad är ju som sagt nyttigt att äta :) Sen blev det även ett glas multivitamin juice, och så lite vitaminpiller så att jag kanske slipper vara sjuk!
 
För som sagt så blir jag sjuk så fort jag börjar träna, så mer vitaminer och protein här!
 
Ne nu idag ska jag tvätta och sen ska jag gå till gymmet :) har gjort i ordning nya träningsscheman ska bara fylla i en del saker, så som kilon och repetioner på en del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0