En skön dag!

Just nu sitter jag i ansiktsmask och hoppas på att bli lite vackrare ;) haha, nja men skönt att rensa fejset ibland :) Men tänker INTE lägga ut någon bild på hur jag ser ut i de dock :p Annars idag har jag varit hos Eivor och pratat om de kommande dagarna som jag ska vara hundvakt åt hennes stora kungspudel. :) Fick även gosa med hennes 1,5 åriga barnbarn :) och jag blev visst lite av en favorit när jag var där, fick allt möjligt av dem, plus att mitt knä blev  upptaget! :)
Sen efter att jag var där åkte jag och mor in till stan för jag skulle in till AF och på ett möte där, mötte min fd teamcoach Patrik därinne, var riktigt trevligt att vara där! :) Och mötet på AF gick bra, förstår inte varför folk gnäller sådant? Jag har det bra med AF iaf... Sen shoppade vi lite på stan, och åt på Mc Donalds -.- så ochockerande!
 
här är en bild på det nya halterneck linnet jag köpte för 50kr på Lindex! :)
 
Sen åkte vi hem, och bada i poolen, jag lyckades dra med min älskling ner till mor och bada i poolen där det var 22grader i vattnet :) Sedan grillade vi med mamma och hennes sambo :) Mys som vanligt! Och nu ska jag snart gå och lägga mig för att börja morgon dagen med tvätt för att sedan fortsätta med att träffa Ankan, skjutsa Eivor till tåget i stan och sedan ska jag mysa med hunden och min pojkvän hade jag tänkt :)

Das pool! ;)
 
Hihi, slänger in en bild på älskling sen igår :p han skulle aldrig gett mig ägg till frukost ;)
 
 
Puss, kram och nyp i stjärten på er alla raringar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0