Hund, matte & spinning!

Det är det min dag kommer bestå av! Ska plugga matte och mellan 13 och 17 är det nationellt prov i det! omg! O.o' Men först så ska jag gå ut med kungspudeln Aldo, vi ska ta en liten kisse runda runt 10.30 :), sen ikväll kl 18 är det spinning, och jag hoppas innerligt att jag hinner dit efter matten! Hoppas man får gå tidigare om man är klar! :o Annars blire tajt för mig!

Dagen började med att min älskling fick migrän och blev hemma idag, ont i skallen och att kräkas är ingen höjdare.. :/ Så min snälla mor kom förbi med alvedon och så hade vi lite dunder piller som han skulle  ta tsm med alvedonen, men när jag fått pillrena av min mor låg han och sov så utan att väcka han så la jag en macka, pillrena och en lapp på en tallrik på min plats i sängen som han förhoppningsvis ser när han vaknar :)

Och nu ska jag inte göra så mycket! Ska väl plugga lite innan jag cyklar till Aldo, men man fastnar så lätt på fejjan! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0