söka jobb....

.... är fan bland det svåraste jag gett mig in på känns det som! Kan inte någon snäll liten glad filur bara hoppa fram och ge mig ett jobb? :D Idag har jag ringt ner till en på humlan igen, men det är typ samma svar som innan, att jag inte har rätt utbildning, NE jag VET de?! Men vad fan det är ju fler som inte har de heller som jobbar där?! -.-'
Sen ska jag snart gå till ICA och köpa frimärken och skicka iväg ett brev till Grizzly i Norrköping och hoppas på någe svar därifrån! :) ringde de dessutom förut! Sen har jag även sökt två jobb via uniflex och ska fortsätta imorn!
men är så jävla depp på att inte ha jobb och pengar! Det är så jävla tråkigt!

Puss på er alla raringar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0